Klachtenregeling


Natuurlijk doet uw fysiotherapeut en u er alles aan om de fysiotherapeutische interventie en het contact zo vlot en prettig mogelijk te laten verlopen. Toch kan het gebeuren dat u een klacht heeft over de fysiotherapeutische interventie van uw fysiotherapeut. Een andere mogelijkheid is dat u ontevreden bent over de manier waarop uw fysiotherapeut met u omgaat.

Dan is het goed om uw klacht kenbaar te maken. Niet alleen voor uzelf, maar ook voor andere klanten en voor de kwaliteit van de fysiotherapie. Om te beginnen is het de moeite waard om een gesprek aan te gaan met uw behandelend fysiotherapeut zelf. Ook is het mogelijk om uw klacht eerst uit te leggen in een brief. Levert een persoonlijk gesprek of bemiddeling niet het gewenste resultaat op, dan kunt u gebruik maken van de klachtenregeling van het Koninklijk Nederlands Genootschap voor Fysiotherapie (KNGF).

FYSIO Aalbert is bij deze klachtenregeling aangesloten.

In onderstaand PDF-document kunt u nog meer informatie lezen over deze klachtenregeling.


Download
klachtenfolder_KNGF.pdf
Adobe Acrobat document 2.6 MB

06 - 21 27 26 81